It will wear you down and eat you alive

publicerat i Min vardag, Misshandel;
Vi arbetade på samma arbetsplats, det var alltså där vi träffades 2007. Han skrev alltid till mig via det interna chatsystemet eller MSN under arbetstid. Det gjorde han varje dag och i början var det fina, gulliga små meddelanden men det övergick väldigt snabbt till falska anklagelser och rena trakasserier, oavsett om vi var tillsammans eller inte.
 
Det här är ett faktiskt exempel från en (ensidig) MSN-konversation jag fick från honom efter jag avslutade förhållandet första gången. Notera tidsstämplarna...
 
 

Patrik-  sa (12:26):

du

Patrik-  sa (12:27):

jag vet att du är där
kan du svara

Patrik-  sa (12:28):

rainbow kom igen kan du svara

Patrik-  sa (12:30):

du

Patrik-  sa (12:33):

blev du lycklig i helgen
kanske

Patrik-  sa (12:34):

klart du blev
snabba svängar
jag vet att du är där
jag vet att du ser det

Patrik-  sa (12:35):

för du delar en mapp, och så vet jag att du är där
fast att det visas som offline

Patrik-  sa (12:36):

redan hittat någon annan
går snabbt för dig
visste vi kanske sen innan
antagligen
bra att det är bra nu i all fall
ut på betet

Patrik-  sa (12:38):

varför kan du inte säga nått
-
-
-
-
-
-
-

Patrik-  sa (12:39):

du

Patrik-  sa (12:40):

du vet lika bra som jag att jag komemr fortsätta varje dag
varje varje dag
för nu börjar jag bara tycka detta är roligt
för du ljuger

Patrik-  sa (12:41):

men de tär bra att du hooka i helgen så du kan komma tillbaka som gamla dar
dar

Patrik-  sa (12:43):

bra för dig, speciellt med tanke på vädret med,
kommer dina vårkänslor
så du kan fixa
bra för dig, speciellt med tanke på vädret med,
kommer dina vårkänslor
så du kan fixa

Patrik-  sa (13:16):

du

Patrik-  sa (13:18):

murder he wrote

Patrik-  sa (13:25):

vad gär du
gör du

Patrik-  sa (13:35):

hur är det
bra nu va
bättre är det
garanterat
kan du itne abra säga att det är det

Patrik-  sa (13:36):

du
du
du
du
du
du
du
du

Patrik-  sa (13:38):

du

Patrik-  sa (13:44):

du du
du
du

Patrik-  sa (13:46):

kan du svra

Patrik-  sa (13:49):

är du med boysen
eller
så att du inte vill bli störd

Patrik-  sa (13:50):

garanterat
säkert

Patrik-  sa (13:57):

dududu

Patrik-  sa (13:58):

kan du svara
eller du har händerna fulla

Patrik-  sa (14:01):

dududududududududuududu

Patrik-  sa (14:04):

dududud

Patrik-  sa (14:10):

dudud kan du säga
hur är det

Patrik-  sa (14:18):

dudududud

Patrik-  sa (14:20):

kan du svra
vad gör du

Patrik-  sa (14:23):

allt ok
allt bra
klart det är

Patrik-  sa (14:24):

längtat efter det
har du fått nått ihelgen eller

Patrik-  sa (14:33):

nice nice nice nice
min happy camper

Patrik-  sa (14:56):

du
hur är det

Patrik-  sa (14:58):

horny girl
kan du svara
kanske
eller
ja

Patrik-  sa (15:03):

kan duitne svara,
ala andra kan vänta 2 sek
dudu

Patrik-  sa (15:14):

du dududud
duud
ud

Patrik-  sa (15:18):

hurär det
kan du itne säga

Patrik-  sa (15:19):

det är bra misstänker jag, men jag vill att du ska säga att det är det
det är detva

Patrik-  sa (15:23):

dududuud

Patrik-  sa (15:25):

hallå

Patrik-  sa (15:33):

duduudud
kan du svara

Patrik-  sa (15:42):

hft det bra idag
myst med kapet

Patrik-  sa (15:58):

dududud
hur är det
hur mår du
allt bra
allt bra
allt bra
dududud
hur är det
hur mår du
allt bra
allt bra
allt bra

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stefan.T:

Fan ta den jävla veklingen, kanske tur att jag inte gjorde något dumt. Men samtidigt känner jag att jag inte gjorde nog.
Men det löste sig ju ändå

Svar: Du gjorde allt och lite till! Du fanns där som min vän, through thick and thin och för det är jag dig evigt tacksam! <3
asimplemind.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av £€N@:

Jag känner mig kräksjuk. Så jävla kräksjuk. Finner. Inga. Ord.

Kommentera inlägget här :